torsdag 28 maj 2009

Regn

Hej gott folk!

 

Nu var det en stund sen jag skrev sist. Hoppas allt är bra med er. Själv har jag det bra här, fast en del att göra inför slutet av terminen. Vi håller på med ett projekt i nätverksteknik (datorkommunikation) som har varit lite tungt. Men nu är det lite lättare igen en stund.

 

Det har inte hänt så mycket sen sist här, förutom att jag blivit ett år äldre och nu har jag besök lite hastigt, alltid trevligt. Vi skulle gå och äta mat tillsammans med en klasskompis, men just när vi skulle gå så började det ösregna. Det var en promenad på kanske 500 meter, blött och så kom jag på att jag har hål i mina skor. Båda två. Så jag var väldigt blöt när vi kom hem. Det värsta jag vet är blöta skor, usch. Det gjorde ju inte saken bättre att jag inte såg var det var vattenpölar, så jag trampade såklart i en massa sådana.

 

Nej, nu ska man inte klaga i onödan, maten var god och trevligt hade vi, så det var värt det.

 

Nu har jag hållit på sedan tio och skrivit detta inlägg, rekord för min del. :D Men ha det bra och på återläsande!

1 kommentar:

Cicci sa...

Hej robin!
Vad´kul att det var bra mat och sånt även med blöta skor.
Jag tycker inte heller om blöta skor!!
Hoppas du har det bra!

/ Cicci ifrån Linköping