onsdag 25 mars 2009

Proven skrivna och lite annat

Hej på er!

 

Hoppas allt är bra. Här är det fint, ännu en solig morgon, men kallt och blåsigt är det. Det är säkert ett par minusgrader än.

 

I torsdags skrev jag det sista provet. Det gick bra, men det mest fascinerande var provvakten. Jag frågade efter ett eluttag för att koppla in min dator, varpå hon pekar. Jag frågar en gång till och hon pekar fortfarande, så en annan som också skulle skriva provet hjälpte mig. Sen fick jag inte ha jackan och väskan i närheten av där jag skrev och då pekar hon såklart också var jag ska lägga det. Det kan tyckas logiskt men när jag kommer in i rummet med en blindkäpp, påpekar noga att jag inte ser och dessutom ser ganska vilsen ut, då borde man fundera lite. :D

 

I helgen åker mina föräldrar till Sälen. Usch, jag är så avundsjuk, det är ju så härligt och skidåkning som är så kul! Hoppas de får det bra däruppe, vilket de mest troligt får.

 

I helgen var jag i Stockholm och gjorde den byn osäker. Det var riktigt roligt, jag var och hälsade på en kompis där över helgen. Vi glodde på film, umgicks och hade det allmänt trevligt.

 

Nu är det dags att försöka göra något vettigt här. Men ha det bra och på återläsande!

1 kommentar:

Johan sa...

Alltså, ibland undrar man ju om folk tänker över huvud taget...

Jag har varit i Idre en vecka nu! Så jäävla kul! Kunde gärna ha stannat en vecka till, för skidor är ju hur kul som helst! =)

Kommer ett inlägg på bloggen innom kort =)