onsdag 14 januari 2009

Andra inlägget

Hej på er!

Jaha, då var det en stund sen sist jag skrev här, närmare bestämt lite mer än en vecka sen. Det har hänt en del sen sist, bland annat har jag varit på min första begravning. Det var min första och dessutom min första riktigt nära släkting som gått bort, så det var riktigt jobbigt. Men nu är allt över och nu finns bara alla positiva minnen kvar av min farfar. :)

Jaha, vad har merhänt då? Jag har skrvit ettprov, vilket förhopningsvis går bra. Jag har inte ått något resltat än, mendet kändesbra iallafall.

Jag har ännu inte koll på vad jag kommer skriva här. Så det kommer nog bli en överraskning för er när jag väl kommit på något som kanske är bra. Just nu har jag ingen aning, så jag kan skriva vad jag ska göra idag. :)

Idag kommer jag plugga vidare med de två kurser jag har, alltså IP-telefoni och datorsäkerhet, vilket verkar väldigt roligt. Särskillt säkerheten. Det är ju rätt mycket inom det ämnet som diskuteras i tidningar och sådant nuförtiden.

Nu har jag inte så mycket idéer kvar här, men jag fyller nog på med saker vartefter. Så ha det bra allihop! På återläsande!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!!!
Känns som att jag bombarderar din blog med kommentarer och det är väll kanske just vad jag gör också, men jag hoppas det är ok!
Du skriver väldigt bra iaf =) och det är kul att läsa det =)

usch! Stackars dig! Det är hemskt när någon dör och begravningar är bland det värsta man kan vara med om! Speciellt när det är någon man känt sådär jättebra som dött…

hum, det låter som ganska komplicerade kurser tycker jag =) men det klarar ju du!

Kram Nicolina