måndag 26 januari 2009

Helgens äventyr?

Hej!
 
Jaha, nu var det ett tag sen jag skrev här. Igen. Fantasin är ännu inte på topp, men förhoppningsvis kommer den igång någon gång i framtiden.
 
Vad har hänt i helgen då? Först blev det hemgång redan på onsdagen, vilket var skönt då det alltid är skönt att få komma hem lite tidigare. Sedan var jag med min mormor och morfar och handlade för att sedan följa med dem hem och käka lite middag. Gott var det! Där hjälpte jag till med lite datorer och sov över, plus åt en räkmacka. (Också otroligt god!). Efter den visiten blev det bara att ta det lugnt. Men på söndagen blev det lite mer äventyr. Då for jag och familjen iväg till min faster, där vi, tillsammans med släkten på min pappas sida, åt middag. Det var en jättetrevlig tillställning med mycket god mat och mycket skratt. Så helgen har varit helt perfekt.
 
Ett underligt fenomen när man sitter och skriver, till exempel i denna blogg, så försvinner en del bokstäver. Att det är min dator det är fel på är mer eller mindre uteslutet, då den bör fungera utan problem. Nej, felet måste sitta hos han som just författar inlägget, nämligen jag. Antingen tänker jag för fort, eller så har helt enkelt bokstäverna fallit bort. Tur att man har rätstavingsprogrm. :D
 
Nu ska jag gå och göra mig en liten kopp te, som jag ska avverka här framför datorn där jag sitter och babblar med en kompis. Ha det bra alla läsarna! På återläsande!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
God mat är riktigt härligt! =) och räkor är otroligt gått =)
Hehe jag skriver alltid fel =) hade aldrig klarat mig utan rättstavningsprogrammet haha =)
Och nej jag tror inte häller att det är din dator som är konstig =) tror faktiskt att du håller den bra eller vad man ska säga =) Själv ringer man ju sc och ber de kolla på den om det är något =) men jag tror att du vet en hel del mer om datorer än de på sc här i Gbg iaf =)

Ha det bra!
Kram Nicolina