tisdag 24 februari 2009

En ny vecka fylld med saker

Hej på er!

Jaha, nu har en ny vecka börjat, inte så jättemycket att göra men helt okej ändå. Det mesta händer i morgon här faktiskt. Då blir det datorsäkerhetslaboration med två klasskamrater först och sedan far jag iväg hem emot Uppsala och ska ha möte. Så det blir en liten utflykt, tyvärr blir det lite sent att komma hem, men ändå trevligt.

Tomt är det här också. Jag hade ju en kompis hemma här förra veckan. En riktigt kul historia, med mycket skratt och dumheter, blandat med en massa allvarligt prat om saker. Precis som det ska vara. Jag har ju presenterat en del tok som råkade hända tidigare i bloggen, men det hände mycket annat kan jag säga. :D

Hoppas er helg varit bra. Min har varit alldeles utmärkt. Dels hårt arbete och dels hårt slappande. Sedan hade jag en kusin som fyllde 10 år, så det blev en massa fika också. Arbetet bestod i snöskottning. Jag gillar sådant, man får röra på sig och komma ut i friska luften, men det var tungt. Stor gård och en massa blötsnö, då blir det slitsamt, men skön t efteråt.

Sedan har jag fått kontakt med en gammal klasskompis sedan högstadiet genom Facebook. Riktigt roligt faktiskt! Riktigt roligt att få tag i folk som man känt tidigare och kolla vad de gör nuförtiden.

Nu är det dags för en kopp te här, som alltid intas innan jag lägger ner verksamheten för dagen och går och sover. Men ha det bra och på återläsande!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det är lite kul när man får tag i gammalt folk sådär =)

Anonym sa...

Hej!!!!!!!!!!!!!!!
vad härligt att ni hade det bra!!!!!!!!!

Ja det är alltid kul när folk fyller år och det blir fika och sånt :)

Ja jag håller med om att det är skönt att bli riktigt trött ibland!!!! Men jag får nog erkänna att jag inte har så värst mycket erfarenhet av snöskottning :)

Ha det jättebra!!!!!!!!!!!!!!!!
Många kramar Nicolina