måndag 2 februari 2009

Helgens äventyr och måndagen

Hej på er!

 

Hoppas allt är bra med er. Här är det i alla fall bra, men jag är trött av någon anledning. Kanske för att det är måndag. Har väl tyvärr inte lärt mig så mycket på föreläsningarna idag, då min koncentration höll i en timme ungefär, så det blir till att ta det i morgon istället. :)

 

Helgen har bjudit på en del intressant. Min farmor har flyttat, så vi har hjälpt henne med allt sådant pysslande. Jag hade ett möte också, så jag hann tyvärr inte hjälpa till så mycket. Det är faktiskt ganska kul att flytta åt folk, man ser liksom ett nytt hem växa fram bland alla lådor och andra prylar. När det är ett glatt och skämtsamt gäng också, så blir det ännu roligare.

 

Efter flytten åt vi middag där, det var hur gott som helst och jag var riktigt mätt efter det. Det var riktigt skönt att gå och lägga sig på kvällen när man kom hem. Jag hann även med ett samtal med en kompis i telefon innan jag till sist rasade i ”horisontalläge”. :)

 

Något som hände idag, som jag tyckte var riktigt roligt, var att jag pratade med en kompis som jag inte pratat med på snart fyra år. Vi hade bara chattat men aldrig pratat under de här fyra åren. Men det var som sagt riktigt trevligt.

 

Nu ska jag nog gå och göra mig en kopp te och sätta mig och slöa någonstans. Men ha det så bra och på återläsande!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Viste inte att du hade en blog! Men det är ju jättekul!
Ska försöka kolla lite på den ibland =)
Nej man kan inte alltid vara koncentrerad! Det går inte!

Kram Nicolina

Anonym sa...

Lite kul med folk man inte har pratat med på så länge =)