måndag 9 februari 2009

Snö!

Hej på er!

 

Jaha, nu har vintern kommit till Uppland. Vi har fått snö. Jag gillar snön, det blir vitt och fint utomhus och lite ljusare. Däremot blir det svårare för mig att veta var vägarna går, men det kan jag leva med. Idag är det dessutom soligt ute, ett extra plus.

 

Något som jag tycker är väldigt härligt är att åka bil på vintern. Det blir liksom en härlig stäming när det är snö och kallt ute, riktigt härligt.

 

Helgen har för det mesta gått åt till slappande. Det behövs någon gång emellanåt, men jag har också varit ut och sett till bilen som jag inte gjort något med sen i november. Det såg bra ut med den faktiskt. Så till sommaren ska den vara klar.

 

Nu är det nog dags att börja göra lite annan nytta, ska väl försöka läsa lite datorsäkerhet. Det är viserlige intressant, men måndagen gör sig påmind genom att man är lite seg. Skulle helst göra något praktiskt inom ämnet istället, men det finns tyvärr ingen möjlighet till det. Men ni får ha det så bra och på återläsande!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nja, snö är väl okej ibland, men nu är jag trött på den, vill bara ha vår nu!

Datorsäkerhet skulle jag också vilja läsa sen...

Anonym sa...

Hej!
Ja snö är jättemysigt! Jag gillar när det är lite kallt också vilket det ju är när det är snö =)
Men som du säger, det blir lite svårare att hitta... Men men man överlever det hehe :)

Alltså datorsäkerhet... Låter ganska krångligt tycker jag...

Men nu ska jag gå och göra lite samhäll...

Ha det bra!!!!!!!!!
Kramar Nicolina